Dialoog en luisteren

betrokkenheid vergroten

Luisteren is écht luisteren. Het is gericht bij mensen aankloppen en de juiste vragen stellen. Het is weten waar je naar op zoek bent en weten waar je naar gaat luisteren. Niet horen wat je wil horen, maar horen wat er echt gezegd wordt.

Ervaren gespreksleiders
Sabel Communicatie helpt hierbij. Onze ervaren gespreksleiders – van interviewers tot dagvoorzitters – stellen de juiste vragen en zijn in staat te luisteren naar teams en individuen. Wij luisteren naar wat er leeft bij mensen. Dat doen we op een heel persoonlijke manier en in veiligheid en vertrouwen. Daarmee versterken wij de medewerkersbetrokkenheid van je organisatie.

Dialoog
Met behulp van de verhalen die we horen, brengen we de dialoog op gang. In elke fase gebruiken we die verhalen. Aan de voorkant gebruiken we ze als de ankeiler van het gesprek, en aan de achterkant als de samenvatter van de dialoog.

Andere vormen van organisatie van communicatie