Contentstrategie
Van plan tot contentkalender
Een contentstrategie waarmee je echt je doelen bereikt, vraagt om gesprekken met je doelgroep. Kennen wij hun behoeftes, dan gaan wij aan de slag met een middelenadvies, een kanaaladvies en een distributieadvies, inclusief een rationale waarin je doelen zijn verwerkt en een heldere contentkalender.
Content die raakt schiet
Creatieve content is het antwoord op eindeloos veel uitdagingen en wensen. Of je nu een relatie op wil bouwen met je doelgroep, ingewikkelde materie begrijpelijk wil maken of mensen mee wil nemen met een verandering. Maar met de verkeerde contentvorm, of te weinig aandacht voor de distributie, kun je de plank flink misslaan. En zo tijd, geld en energie verspillen. Sabel Communicatie denkt bij elke contentopdracht mee of je met het beoogde middel wel je doel bereikt.
Een allesomvattende strategie
Liever nog beginnen we bij het begin: een contentstrategie voor interne of externe communicatie. Met hierin een heldere beschrijving van je doelen, een duidelijk overzicht van je doelgroep(en) en hun behoeftes en daaruit voortvloeiend een advies over middelen, kanalen en distributie én een overzichtelijke, concrete contentkalender.