Corporate story Defensie

‘Waarom hebben we een leger nodig?’ Voor wie nooit een goed antwoord op die vraag had, is er nu het verhaal van Defensie. De corporate story van de krijgsmacht werd op initiatief van Defensie gemaakt in coproductie met Sabel Communicatie, onder leiding van Creatief Directeur Johannes van de Bank.

Gemene deler

“Als vlieger kan ik uren praten over vliegen”, vertelt luitenant-generaal Bart Hoitink. “Totdat iemand vraagt, waarom doe je dat dan?” Als Inspecteur-Generaal der Krijgsmacht leidde Hoitink de stuurgroep die zocht naar de gemene deler in het werk van Defensie. Een antwoord op de waarom-vraag die burgers vaak aan militairen stellen en waarop Defensie graag een antwoord geeft met de corporate story.

'Door z’n eenvoud heeft de boodschap alle kracht in zich. Iedere dag worden grenzen overschreden. Militairen staan pal voor onze vrijheid en onze waarden.' - minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert

Bel Johannes

Corporate story?

Bel Johannes