Sabel Communicatie
Sabel Communicatie
04 april 2016

Gerry McGovern over customer experience in vakblad C van Logeion

'Stop met zenden en help de klant te doen wat hij wil. Daar ligt een grote kans voor communicatieprofessionals.' Toptaakexpert Gerry McGovern vertelt over communicatie en klantbeleving (customer experience) in vakblad C van Logeion. Lees hier het artikel en schrijf je in voor McGoverns masterclass online customer experience bij Logeion op 18 april.

Artikel ‘Help de klant te doen wat hij allang wil’

Arjen Boukema interviewde Gerry McGovern voor C #2 2016 over customer experience.

Download het interview uit vakblad C (pdf)

Masterclass online customer experience

Gerry McGovern geeft op 18 april een masterclass over online customer experience, georganiseerd door Logeion in samenwerking met Sabel Communicatie. Hij vertelt over een succesvol model dat hij ontwikkelde om de online klantervaring te meten én te managen. Ook komen cases van Toyota en Rabobank aan bod.

Lees meer over de masterclass op logeion.nl of schrijf je direct in.

Zet Gerry McGovern, de bedenker van de toptaakmethode, aan het werk voor jouw website of intranet

Gebruik de expertise van Gerry en zijn internationale netwerk om je website of intranet te optimaliseren. Lonneke Theelen van Sabel Communicatie (Gerry’s Nederlandse partner) regelt dat Gerry aan de slag kan voor je website of intranet.

Bel 088 227 22 38 of mail lonneke@sabelcommunicatie.nl.