Sabel Communicatie
Sabel Communicatie
04 januari 2016

Animatie voor online bezoekerscentrum SAA

Rijkswaterstaat wijst automobilisten regelmatig op het belang van slimmer reizen. Onder andere met een opvallende animatie die Sabel Communicatie recentelijk produceerde voor het programma SAA (Schiphol-Amsterdam-Almere). Belangrijkste call to action: ga voorbereid op pad en stel je flexibel op. Dan bespaar je veel tijd (en oponthoud). De animatie wordt online verspreid, bijvoorbeeld op het online bezoekerscentrum en via diverse socialmediakanalen.

 

Online bezoekerscentrum

Sabel Communicatie verzorgt sinds 2014 het contentbeheer en -productie van het online bezoekerscentrum voor het programma Schiphol-Amsterdam-Almere (SAA).  Het online bezoekerscentrum informeert weggebruikers, omwonenden en andere geïnteresseerden over alle ontwikkelingen binnen dit project.

Betere doorstroming en leefbaarheid

Het programma Schiphol-Amsterdam-Almere is een van de grootste wegenprogramma’s van Rijkswaterstaat. Op het traject verbetert Rijkswaterstaat de doorstroming, reistijd en leefbaarheid. Hiervoor worden de drukke snelwegen tussen Schiphol, Amsterdam en Almere verbreed, zodat het verkeer sneller kan doorrijden. Ook wordt de geluidsoverlast in de omgeving verminderd.