Strategie

Strategie: fase 2 in onze aanpak

Een stevig fundament met genoeg flexibiliteit

Hoe kijk je naar de wereld? Welk doel wil je als organisatie bereiken? Welke waarden houd je daarbij hoog? Antwoorden op zulke vragen verwerken we in jouw(communicatie)strategie.

Je klant als uitgangspunt

Een communicatiestrategie biedt handvatten voor keuzes rond content en kanalen. De behoeften van je klanten, burgers, huurders, donateurs of medewerkers zijn daarbij uitgangspunt.

De vertaalslag naar succesfactoren

De wensen en behoeften van je klanten enerzijds, en de visie, missie en waarden van je organisatie anderzijds, vertalen we naar succesfactoren en kpi’s. We kiezen welke boodschap, content, communicatiemiddelen en -kalender daar bij passen.

Flexibiliteit

Een goede strategie biedt speelruimte om je klant in een voortdurend veranderende wereld te kunnen blijven vinden en bedienen. We gebruiken die bewegingsvrijheid om daarin continu bij te sturen.

 

Onze aanpak

Je communicatie van begin tot eind verzorgd

We werken volgens een aanpak waarmee we je met al je communicatievraagstukken kunnen helpen. Van begin tot eind. Het is een compleet proces waarmee we onderzoek doen, een strategie uitstippelen, een concept bedenken, middelen en content creëren en die voortdurend optimaliseren. Zo brengen we je dichter bij je klant.

Strategie: onze diensten

Je kan bij ons terecht voor al je communicatievraagstukken

Vraag een gratis adviesgesprek aan.

Uitgelichte cases

We vertellen je graag meer.

Meer weten over onze aanpak?

We vertellen je graag meer.