Onderzoek

Onderzoek: fase 1 in onze aanpak

Ontdek wat je klanten écht van je willen

Hét fundament van goede communicatie is niet je visie, missie of huisstijl. Het is wat je klant (burger, huurder, donateur of medewerker) van je vraagt. Wie zijn je klanten? Wie van hen is het belangrijkst? En in welke omgeving komen zij jouw organisatie of je boodschap tegen?

Inzichtelijk maken

Toptaken, persona’s en customer journeys maken de vraag van je klant inzichtelijk. Je weet niet alleen met wie je je dialoog aangaat, maar ook op welk moment jouw doelgroep het meest ontvankelijk is voor wat jij wilt vertellen.

Vinger aan de pols

Door de vinger aan de pols van je klant te houden, blijft je op de hoogte van zijn wensen en behoeften. En kun je je content en communicatiemiddelen daar voortdurend op optimaliseren.

Onze aanpak

Je communicatie van begin tot eind verzorgd

We werken volgens een aanpak waarmee we je met al je communicatievraagstukken kunnen helpen. Van begin tot eind. Het is een compleet proces waarmee we onderzoek doen, een strategie uitstippelen, een concept bedenken, middelen en content creëren en die voortdurend optimaliseren. Zo brengen we je dichter bij je klant.

Onderzoek: onze diensten

In één oogopslag zien wat we allemaal voor je kunnen doen.

Download onze handige brochure.

Uitgelichte cases

We vertellen je graag meer.

Meer weten over onze aanpak?

We vertellen je graag meer.