Online strategie

Bepaal de koers van je online activiteiten

Een corporate site, intranet, apps, enkele campagnesites en oh ja, ook nog een extranet voor onze klanten; het online domein is complex en wordt alsmaar groter. De tijd dat we één site hadden met één type eindgebruiker ligt ver achter ons. Maar hoe bepaal je jouw koers met al die verschillende activiteiten? Daar helpen wij je graag bij.

Keuzes maken

Een goede online strategie is gebaseerd op heldere keuzes. Je kunt immers niet alle middelen tegelijk gebruiken. Bij het opstellen van je online strategie helpen wij je keuzes te maken. We prioriteren doelgroepen en online activiteiten. En stippelen vervolgens de gevolgen uit voor budgets, functionaliteiten en organisatie.

Makkelijk te begrijpen

Een online strategie maken we samen met jou en je collega’s. Jullie kennen de markt, klanten en organisatie immers het beste. Bovendien visualiseren we onze strategie zo veel mogelijk, om je keuzes en de consequenties daarvan duidelijk zichtbaar te maken. We werken de strategie daarom uit in een beknopt rapport en concrete concepten. Zo kun jij de strategie makkelijk uitleggen, inzichtelijk en begrijpelijk maken en implementeren in je organisatie.

Communicatie-uitdagingen?

Naast online strategie kunnen we je ook helpen met allerlei andere communicatiediensten.

Neem contact op met Eline Timmermans.

Meer weten over online strategie?

Neem contact op met Eline Timmermans.

Uitgelichte case: online strategie