Jaarverslag

Hoe maak je een jaarverslag dat raakt en inspireert?

  • Hoe zorg je dat je jaarverslag gelezen wordt?
  • Hoe maak je van het verplichte jaarverslag een mooi communicatiemoment?
  • Is een online jaarverslag geschikt voor jouw organisatie?

We helpen je een inspirerend jaarverslag te maken met:

  • Tips en adviezen
  • Redactie
  • Vormgeving
  • Productie

Vorm: gedrukt of online jaarverslag

Welke vorm krijgt jouw jaarverslag? Wij helpen je kiezen uit:

  • Gedrukt
  • Online: als video, website, app, interactieve pdf of magazine
  • Combinatie van online en gedrukt

Inhoud: raak jouw doelgroepen

We onderzoeken interessegebieden van je doelgroepen, bijvoorbeeld met een enquête of interviews. Willen medewerkers lezen over de fusie? Zijn aandeelhouders geïnteresseerd in mvo?

Je jaarverslag wordt beter gelezen doordat we schrijven over wat jouw doelgroepen willen weten. We zoeken de verhalen achter de feiten en cijfers en gebruiken ze om je organisatie een persoonlijk gezicht te geven.

Waarom Sabel Communicatie?

Onze aanpak kenmerkt zich door:

  • Flexibele werkwijze: maken we je hele jaarverslag of heb je bijvoorbeeld alleen vormgeving nodig?
  • Inhoud op basis van onderzoek: luister écht naar je doelgroepen.
  • Storytelling naast feiten en cijfers: een persoonlijk verhaal wordt beter onthouden.

Communicatie-uitdagingen?

Naast (online) jaarverslagen kunnen we je ook helpen met allerlei andere communicatiediensten.

Viona Nieuwenhuis vertelt je graag meer.

Meer weten over (online) jaarverslagen?

Viona Nieuwenhuis vertelt je graag meer.

Uitgelichte case: jaarverslag