Huisstijl

Geef je organisatie het juiste gezicht

Beeldvorming rond je organisatie wordt voor een groot deel bepaald door hoe je omgaat met vorm en beeld. Daarom is het verstandig als je aandacht besteedt aan de visuele huisstijl.

Een huisstijl die past bij je identiteit

Het startpunt van de huisstijl is de identiteit van jouw organisatie. Daarbij gaat het erom dat je de belangrijkste kenmerken van je organisatie boven tafel krijgt. Unieke kernwaarden die in de genen van je organisatie zitten. Zijn de kernwaarden helder, dan kunnen we die vertalen naar een passende identiteit: logo, kleurgebruik en stijlelementen.

Heeft jouw huisstijl de juiste kleur?

Rust of juist agressie, daadkracht of dromerig: uit psychologisch onderzoek blijkt dat kleuren sterke gevoelens oproepen bij mensen. Ook hebben kleuren meetbare effecten op onze geest. Daarom zorgen we dat de vorm en het kleurenpalet van je huisstijl goed aansluiten bij de persoonlijkheid van je merk of organisatie. Zodat de doelgroep het merk sneller herkent en er de juiste associaties bij heeft.

Huisstijl invoeren: slimme keuzes maken

Het invoeren van een (nieuwe) huisstijl kan een complexe en kostbare operatie zijn. Van drukwerk tot inrichting van je kantoor en van advertenties tot bedrijfswagens: je wilt één stijl doorvoeren in alle huisstijldragers. We helpen je graag bij het maken van slimme, kostenefficiënte keuzes.

Communicatie-uitdagingen?

Naast huisstijl kunnen we je ook helpen met allerlei andere communicatiediensten.

Michel Giezen vertelt je graag meer.

Meer weten over huisstijlen?

Michel Giezen vertelt je graag meer.

Uitgelichte case: huisstijl

Onze blogs over huisstijl

Sabel Communicatie in het kort.

Download onze brochure