Folders en brochures

Doelgroep bereiken en aandacht vasthouden

Hoe bereik je omwonenden en voorbijgangers waarvan je geen e-mailadres hebt? Hoe houd je de aandacht van de bezoeker vast na een evenement of een bezoek aan de showroom?

Deel een folder uit. Ook een ijzersterke brochure leidt nog altijd tot actie. Mits je ze goed in elkaar zet.

Afgestemd op interesses doelgroep

Wat wil je doelgroep weten? Hierop stemmen onze tekstschrijvers, fotografen en vormgevers de boodschap af. Om alles te halen uit jouw:

  • Folder
  • Brochure
  • Leaflet
  • Flyer
  • Factsheet

Meetbare conversie

Door bijvoorbeeld online aanmeldformulieren, Layar of QR-codes toe te voegen, zie je of jouw doelgroep ook de gewenste actie onderneemt.

Michel Giezen regelt het. Bel of mail hem.

Folder of brochure nodig?

Michel Giezen regelt het. Bel of mail hem.

Uitgelichte case: folders en brochures

Ons blog over folders en brochures