Doelgroeponderzoek

Inzicht in je doelgroep

Doelgroepgericht communiceren? Om je doelgroep zo goed mogelijk te bereiken, verleiden en bedienen, heb je inzicht nodig in wat je klanten of medewerkers willen.

Inspelen op de wensen en behoeften van klanten of werknemers

Wat drijft je doelgroep(en)? Hoe sluit je aan op hun belevingswereld? Hoe beoordelen ze je organisatie? Hoe kun je je website zo inrichten dat ze alles kunnen vinden? Welke informatie willen ze lezen op je intranet?

Onderzoek bij jouw doelgroep de:

  • Motivatie
  • Tevredenheid
  • Informatiebehoefte
  • Navigatievoorkeur

Welk onderzoek past bij jouw vragen?

Stel onze specialisten je vraag over de doelgroep. Zij adviseren je over het juiste type onderzoek:

Kirsten Brouwer regelt het. Bel of mail haar.

Doelgroeponderzoek doen?

Kirsten Brouwer regelt het. Bel of mail haar.

Uitgelichte case: doelgroeponderzoek

Lees hoe je doelgroeponderzoek doet via toptaken.

Meld je aan voor onze toptaken e-mailtips.